21-27.04.2022

  • Zarejestruj się
  • Strona główna
  • Program
  • Organizatorzy
  • Partnerzy 
    • Syskonf
    • Rent Design
    • Muzeum Józefa Piłsudskiego
    • Centrum Kongresowe ICE Kraków
  • Lokalizacja
  • 10 lat
  • Media
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się

21-27.04.2022

Program


  • Czwartek 21 kwietnia 2022
  • Piątek 22 kwietnia 2022
  • Środa 27 kwietnia 2022
  • Sala 1
  • Sala 2

10:30 - 11:00
KONFERENCJA PRASOWA
11:00 - 12:30
POLAND MEETING DESTINATION - DZIŚ I JUTRO RYNKU SPOTKAŃ, CZYLI GRA O ROZWÓJ

Dwa lata pandemii doprowadziły do zmian na rynku, z którymi nikt wcześniej się nie liczył. Jednak jeszcze niedawno, zaledwie w lutym, mogliśmy mieć wrażenie, że wreszcie sytuacja zmierza ku stabilizacji, a my wiemy już, jak dawać sobie radę w nowych warunkach. I wtedy nadeszła agresja Rosji na naszych sąsiadów. Obok nas żniwo zbiera śmierć, zadawana w imię imperialnych ambicji jednego człowieka… Nasze myśli są z ofiarami tej zbrodni, z obrońcami Ukrainy i oczywiście z uchodźcami, którzy napływają do nas nieprzerwanie.
Trudno dziś bliżej powiedzieć, jak ta wojna wpłynie na naszą branżę. Jednak Polska nadal pozostaje bezpiecznym miejscem spotkań, co dodatkowo poświadczają dziś setki tysięcy uchodźców z Ukrainy, którzy, przekroczywszy granicę z Polską, nigdzie dalej się nie wybierają. Natrafili tu na gościnność i pomoc, otrzymując bezpieczne schronienie. Niezależnie od tego, jak wiele czasu zajmie pokonanie agresora i kiedy ostatecznie Ukraina przystąpi, przy wsparciu Polski i całego Zachodu, do odbudowy, ludzie wolnego świata nadal będą się spotykać. Nasze zadanie polega na tym, aby sprawić, iż będą spotykać się coraz częściej w Polsce.
Drugim istotnym czynnikiem, obok wojny w Ukrainie, jaki musimy brać pod uwagę, planując przyszłość rynku spotkań, jest jego wirtualizacja, do jakiej doszło w okresie pandemii. Obok pozytywów, ma ona również oczywiste negatywne konsekwencje. Wszyscy to wiemy. Hybrydowe spotkania, konferencje, kongresy mogą jednak stanowić jedną z ważnych odpowiedzi na najnowsze wyzwania, stojące przed naszą branżą.
Jak zatem mamy planować rozwój rynku spotkań w Polsce? Jak prezentować atuty Polski, w tym bezpieczeństwo spotkań? Jak optymalnie wykorzystać pojawiające się szanse? Jak dbać o interesy destynacji, obiektów i przedsiębiorców branży? Jakie atuty w tej grze mają podmioty, regiony i miasta w Polsce?
Na te i podobne pytania szukać będziemy odpowiedzi u decydentów branży, ekspertów rynku spotkań, przedstawicieli lokalnych organizacji oraz podczas bloku dyskusji kolejnej edycji Poland Meetings Destination, tradycyjnie otwierającego jubileuszowe spotkanie profesjonalistów polskiego przemysłu spotkań Meetings Week Poland 2022.

Przywitanie:
Rozpoczęcie spotkania
Andrzej Gut-Mostowy, Sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki
Marcin Różycki, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej
Robert Andrzejczyk, dyrektor Muzeum J. Piłsudskiego w Sulejówku

Polska i polskie destynacje rynku spotkań wobec nowych wyzwań.
W jaki sposób wspierać rozwój rynku spotkań w Polsce? Jak prezentować i promować Polskę w nowych warunkach? Jak optymalnie wykorzystać wypracowane już szanse i atuty? Czy Kongres ICCA w Krakowie może nam w tym pomóc?
Panel dyskusyjny z udziałem:
dr Dominik Borek, dyrektor Departamentu Turystyki, MSiT
Marcin Różycki, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej
Paula Fanderowska, prezes, SKKP
Ireneusz Węgłowski, prezes, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
Juliusz Kłosowski, moderator, The Warsaw Voice

Hybrydowe dziś i jutro
Jakie są wady, a jakie mogą być zalety spotkań hybrydowych? Co przemawia dziś za ich trwałą obecnością? Jak optymalnie wykorzystać potencjał mieszanej formuły spotkań? Jak zadbać o interesy destynacji, hotelarzy i całej branży hospitality? Czy w ogóle można tę formułę spotkań z tymi interesami „pogodzić”? Czy trwale zmieni się rola obiektów konferencyjnych i targowych?
Dyskusja z udziałem przedstawicieli destynacji konferencyjnych, platform konferencyjnych i obiektów. Wśród dyskutantów:
Aneta Książek, Poland Convention Bureau POT
Mateusz Czerwiński, wiceprezes, Warszawska organizacja Turystyczna
Agnieszka Korytkowska, reżyserka, ekspertka technik wyobraźni
Michał Marciniak, Founder & CEO @ veventy.com
Juliusz Kłosowski, moderator, The Warsaw Voice
12:30 - 13:30
Lunch
13:30 - 14:15
TARGI JAKO NARZĘDZIE MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO I RELACYJNEGO W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI PO COVIDOWEJ (PIPT)
Branża targowa dostosowując się do otaczającej rzeczywistości oferuje zarówno wystawcom, jak i zwiedzającym nowe rozwiązania, narzędzia, eventy. Dzisiejsze targi różnią się diametralnie od imprez targowych sprzed 3-5 lat. Nie tylko pojawiły się najnowsze rozwiązania technologiczne dające nowe możliwości i będące często atrakcją targów samą w sobie, ale zmiana się również formuła samych wydarzeń. Na pierwszy plan wysuwają się treści, sposoby jaj komunikacji oraz doświadczenia jakie targi mogą zaoferować uczestnikom. Oznacza to przede wszystkim nowe spojrzenie na korzyści z udziału w targach dla klientów.
Bartosz Bieszyński, Sollers Consulting
Lena Bretes-Dorożała, Prezes Zarządu World Trade Center Poznań
Paweł Orłowski, Wiceprezes Zarządu Międzynarodowych Targów Gdańskich SA
Tomasz Kobierski, Prezes Zarządu Grupy MTP
Open Pitch: Ekologizacja targów - Marcin Lewandowski, Travel Bidder
Wojtek Ławniczak, moderator
14:15 - 15:15
EKO W EVENTACH - SZANSA CZY KONIECZNOŚĆ ZMIANY PROCESÓW ORGANIZACJI WYDARZEŃ? (SBE)
Siła przemysłu wydarzeń została zauważona podczas Szczytu COP26 w Glasgow. Od listopada 2021 roku branża eventowa została wpisana w strategię globalnych zmian na rzecz ochrony środowiska. W Wielkiej Brytanii niemal natychmiast został wprowadzony program „Road to COP26. Event Sector Transformation” zainicjowany przez Race to Zero, United Nations Climate Change Secretariat, Positive Impact, SME Climate Hub.
Eko eventy to zdecydowanie przyszłość branży. Jest to również kierunek, w którym każde świadome przedsiębiorstwo powinno zmierzać. Jeśli dziś firmy same nie zadbają o ochronę środowiska poprzez zastosowanie proekologicznych rozwiązań zarówno wewnątrz swoich organizacji, jak i na podczas eventów świat i globalne zmiany wymuszą to na nich prędzej czy później.
Stowarzyszenie Branży Eventowej, którego misją jest wprowadzanie nowych trendów czy edukacja branży zdecydowało się wprowadzić elementy chroniące przyrodę, świat i oczywiście nas samych. Jest nią koncepcja „zielonych eventów” i co za tym idzie „eko certyfikatów” dla wydarzeń, usług oraz produktów.
Podczas debaty „EKO w eventach. Szansa czy konieczność zmiany procesów organizacji wydarzeń?” zastanowimy się nad procesem wdrażania idea zielonych wydarzeń. Ustalimy, czy nasza branża jest świadomą grupą odbiorców i przedsiębiorców oraz w jakim stopniu i tempie jest w stanie wprowadzić zmiany do sposobu myślenia oraz działania w eko- systemie.
W rozmowie wezmą udział:
Izabela Stelmańska, Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Jakub Orłowski, Brand Manager Festiwalu Pyrkon
Katarzyna Gadomska, CEO Acora Events
Jakub i Michał Budnik
Rozmowę moderować będzie Dagmara Chmielewska, Prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej
Stowarzyszenie Branży Eventowej zostało ambasadorem projektu Positive Impact i jest częścią globalnego procesu Road to COP 26 Event Sector Transformation.
Partnerem debaty jest: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie


Prezentacja partnera: EKO W BRANŻY MICE - APLIKACJE MOBILNE, Grzegorz Chełmecki, IncentiveApp

15:15 - 15:30
Przerwa kawowa
15:30 - 16:30
ZRÓWNOWAŻONA TURYSTYKA I CSR, ODPOWIEDZIALNE DZIAŁANIA AGENCJI INCENTIVE (SITE Polska)

Emirat Ras Al Khaimah - Sponsor sesji

 

Beachcomber Hotels & Resorts - Partner sesji



Turystyka to bardzo ważna gałąź gospodarki dla wielu krajów świata, daje pracę milionom ludzi, utrzymuje rodziny, miejscowości  i regiony. Wspieranie jej rozwoju jest niezbędne, powinno jednak  odbywać się to  rozważnie i z poszanowaniem człowieka oraz zasad zrównoważonego rozwoju. Zrównoważony rozwój i  odpowiedzialne podróżowanie to  obecnie jeden z  najczęściej spotykanych  i omawianych trendów  w turystyce. Każda licząca się na świecie sieć hotelowa, linia lotnicza i organizacja  turystyczna  ma już opracowany program zrównoważonego rozwoju - program  ESG  - ( Environmental Social and Governance) wewnętrzny i zewnętrzny, gotowe inicjatywy i mapy drogowe programów zrównoważonego rozwoju. Również Agencje organizujące wyjazdy krok po kroku wprowadzają   zmiany  w swoich  wewnętrznych procesach organizacyjnych i w ofercie, aby odpowiedzieć  na aktualne potrzeby w tym zakresie. Podczas sesji Site Polska będziemy rozmawiać  o tym jak ważne jest myślenie i działanie w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Przedstawimy pomysły  i  wnioski , co Agencje organizujące wyjazdy mogą zrobić, aby mieć własny pozytywny wpływ na rozwój turystyki , ograniczając przy tym szkodliwe oddziaływanie i pomagając ludziom i środowisku. Pokażemy  również punkt widzenia klientów, co dla nich jest ważne?  Czy CSR to potrzeba biznesowa? czy przy wyborze Agencji  kierują się wskaźnikami z tego obszaru, czy wymagają potwierdzonych działań  oraz czy  CSR może być decydującym wskazaniem do wyboru dostawcy. Nasi eksperci opowiedzą o programach  do mierzenia śladu węglowego,  raportach i pomysłach  na offset  śladu węglowego. Przedstawimy jakie inicjatywy  Site Polska i  Site Global podejmuje,  aby budować świadomość Agencji i turystów w dziedzinie zrównoważonego rozwoju.  
Wspólne szeroko zakrojone  działania to już nie moda, to  konieczność.
Grażyna Grot-Duziak, Prezes Site Polska, Meetings&Incentives Director Weco-Travel
Jarosław Hulboj, Członek Zarządu SITE Polska, Dyrektor Operacyjny, BCD Meetings & Events
Agnieszka Lewandowska, Członkini Site Polska, Dyrektor Tour de Family
Monika Górnik, Członkini Zarządu Site Polska, Ambasadorka Programu CSR Site PL, Customer Care Manager Weco-Travel
Kinga Bil, Członkini Zarządu Site Polska z ramienia Young Leaders Group, Ambasadorka Programu 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju UN Polska
Agnieszka Szymerowska, Prezes Convention Bureau Wrocław
Joanna Gorczyca, Ekspert, PZU
Marcin Gielnik, Air France – KLM,  Key Account Manager
Damian Stefaniak, Ekspert. Siemens
16:30 - 18:00
JAK WALCZYĆ Z SZARĄ STREFĄ W TURYSTYCE BIZNESOWEJ ? – PANEL DYSKUSYJNY Z UDZIAŁEM ORGANIZACJI BRANŻOWYCH I ZAPROSZONYCH EKSPERTÓW. (SOIT)
Podczas panelu przyjrzymy się z jakimi nielegalnymi działaniami firm mamy do czynienia na rynku turystycznym i w przemyśle spotkań. To temat szczególnie ważny w obliczu odbudowy branży po pandemii, zarówno od strony popytu, jak i zasobów firm. Aby skutecznie zwalczać szarą strefę konieczne jest zaangażowanie i współdziałanie zarówno sił branżowych, społecznych, jak i administracji publicznej. Niezbędne są też szerokie działania informacyjne do rynku dotyczące sankcji. Zaproszeni eksperci przedstawią propozycje rozwiązań, które mogą stanowić impuls do budowy efektywnego mechanizmu monitorowania i eliminowania nielegalnych biznesów w naszej branży.
Wstęp do panelu poprowadzi Prezes SOIT, Olga Krzemińska-Zasadzka
Paneliści:
Łukasz Adamowicz, Prezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, Wiceprezes SOIT
Konrad Wielgórski, Członek Zarządu SOIT oraz Prezes Zarządu i współzałożyciel agencji *Bespoke
Dominik Borek, Dyrektor Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki
Paweł Niewiadomski, Prezes Polskiej Izby Turystyki
Renata Mentlewicz, Dyrektor Zarządzająca ds. Funduszy, Dyrektor Departamentu Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
Katarzyna Szepczyńska, dyrektorka departamentu ubezpieczeń turystycznych w UNIQA, reprezentant Polskiej Izby Ubezpieczeń
panel poprowadzi Krzysztof Pobożniak, członek SOIT oraz Prezes, założyciel i właściciel Haxel Events & Incentive

  
   UNIQA Polska, sponsor sesji



  
 
GLOBAL PASSENGER NETWORK, sponsor sesji



18:00 - 20:00
KOKTAJL JUBILEUSZOWY 10-LECIA MWP

09:00 - 12:30
FUTURE LEADERS FORUM in partnership with IMEX-MPI (Vistula)
Future Leaders Forum (FLF) to wydarzenie dla utalentowanych studentów które widzą swoją karierę w przemyśle spotkań; to jedyna konferencja w Europie Środkowowschodniej na temat przemysłu spotkań skierowana do studentów. Tylko 11 licencji na świecie, w tym od 16 lat Polska.
Jest to wyjątkowe i bezpłatne spotkanie z profesjonalistami turystyki biznesowej z całego świata. Daje studentom unikalną okazję do zawarcia nowych znajomości oaz możliwość na rozwijanie swojej kariery w przemyśle spotkań. To niepowtarzalna okazja aby zobaczyć realia pracy w tej inspirującej branży.
Dodatkowo szansa wzięcia udziału w konkursie IMEX University Challenge. Konkurs ten umożliwia wykazanie się swoją kreatywnością w planowaniu wydarzeń. Nagrodą dla zwycięzców każdego z 6 półfinałów University Challenge jest udział w największych europejskich targach przemysłu spotkań IMEX we Frankfurcie, gdzie prezentują swoje projekty.
Future Leaders Forum to także duża dawka motywacji, inspiracji oraz podstawy skutecznego networkingu, który jest nieocenionym narzędziem w rozwoju kariery.

Mówcy Future Leaders Forum:
Aida Bella, Totalizator Sportowy
Ruud Janssen, Event Design Collective GmbH
Olga Navarro, EMBA, CIS
Michał Maziarczyk, Liberty International
Katarzyna Melnyk, Crowne Plaza Warsaw - the HUB
Katarzyna Kalinowska, El padre
Paweł Lewtak, Hotele Warszawskie SYRENA
Dariusz Aktonorowicz, Maestro Meetings & Incentives
Diana Jabłońska, DAN-Kart
Jarek Kruk, MICEART DMC
12:30 - 13:30
Lunch
13:30 - 15:15
HYDE PARK – NARZĘDZIOWNIA MICE. OD PSYCHOLOGII PO TECHNOLOGIĘ. (MPI)
Na tegoroczną edycję Meetings Week Poland 2022 stowarzyszenie MPI Poland Chapter przygotowało premierowo zapowiedź nowego projektu edukacyjnego pod nazwą Hyde Park.
Czym jest Hyde Park - narzędziownia MICE? To projekt, w którym praktycy branży, ale również eksperci z różnych dziedzin biznesu, w krótkich formach warsztatowych dzielą się wiedzą i narzędziami, jakie powinien znać każdy lider MICE.
Wystąpienia to mini warsztaty, w których wiedza przekazywana jest jako narzędzie do praktycznego zastosowania. Każde spotkanie odpowiadać ma na 3 podstawowe pytania:
1. Co to za narzędzie?
2. Jak je zastosować?
3. Dlaczego warto je stosować?
Kompetencje jakie współczesny lider MICE powinien ciągle rozwijać to paleta wiedzy i umiejętności od psychologii po technologię. Dlatego to pierwsze premierowe spotkanie narzędziowego Hyde Parku będzie próbką zestawu różnych kolorów z barwnej palety kompetencyjnej lidera MICE.
Uczestników warsztatów czeka podróż w różnorodność.
MPI Poland Chapter jako swój podstawowy cel stawia edukację branżową, szczególny nacisk stawiając na nietuzinkowe, interaktywne oraz angażujące formy przekazu. Bądźcie z nami!
W ramach naszego Panelu swoją wiedzą, doświadczeniem i narzędziami pracy podzielą się:
Kamil Zieliński, Psychoefekty w eventach, jakim ulega uczestnik wydarzenia i co możemy zrobić z tą wiedzą?
Wszędzie gdzie pojawia się człowiek, pojawia się psychologia. Podczas wydarzeń również! Poznasz 5 zjawisk psychologicznych, na które musisz zwrócić uwagę, jeśli chcesz, by organizowane przez Ciebie wydarzenie podobało się, spełniło swoją rolę i pozytywnie zapadło w pamięci uczestników. A poza tym dowiesz się czy człowiek podejmuje racjonalne decyzje. Jak sądzisz?
Miłosz Stanisławski, Jak odnajduję w ludziach talenty podczas procesu rekrutacji?
W ramach MWP i panelu MPI poprowadzi warsztat o odnajdywaniu Talentów. W ludziach szukam przede wszystkim: Osobowości + Inicjatywy + Zaangażowania
Pokaże 2 narzędzia, dzięki  którym w 10 minut dowiesz się wszystkiego, co chcesz wiedzieć o osobie, z którą rozważasz współpracę.
Krzysztof Bratek, GRAJ W SCRUM – i wygrywaj czas i pieniądze!
Jeśli chcesz odkryć sekret tego, w jaki sposób dostarczać więcej korzyści, w krótszym czasie, to ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie – przedstawię Tobie w kilku prostych krokach ZWINNE PROWADZENIE PROJEKTU. Doświadczysz GRY w SCRUM-a. Dzięki temu warsztatowi przekonasz się, jak to jest być częścią projektu zwinnego. Wspólnie odkryjemy kartę frameworku Scrumowego – „easy to learn and difficult to master”. Jeśli nie lubisz zbędnych teorii i wielu reguł, to możesz spać spokojnie – Scrum jest lekki i opiera się na empiryzmie. Gdy poznasz już zasady gry, kolejnym etapem będzie przetestowanie tego podejścia w praktyce – w grupie uczestników sprawdzisz, jak dostarczyć wyznaczoną pracę skuteczniej i szybciej. A jeśli po warsztacie uznasz, że zwinne prowadzenie projektu może oszczędzić Twój czas i zasoby oraz rozwinąć Twój biznes oraz zmultiplikować wyniki Twoich Klientów, to zapraszam do rozmowy. Agile jest dla WSZYSTKICH - nie tylko dla IT!
15:15 - 15:30
Przerwa kawowa
15:30 - 16:30
NIE MA TERAŹNIEJSZOŚCI BEZ PRZESZŁOŚCI, NIE MA PRZYSZŁOŚCI BEZ PAMIĘCI - 20 LAT POLAND CONVENTION BUREAU POT. ROLA BIUR MARKETINGU MIEJSC WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO.
Rok 2022 dla Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej, jak i dla wielu przedstawicieli branży zaangażowanej w Meetings Week Poland, to rok szczególny, w którym obchodzić będziemy 20 – lecie istnienia.
Panel jubileuszowy będzie pretekstem do pokazania transformacji jaką przeszły biura marketingu miejsc w Polsce. Przypomniane zostaną projekty i historia Poland Convention Bureau POT, w tym: budowa narzędzi promocji i profesjonalizacji polskiej branży spotkań. Porozmawiamy o współpracy, trendach oraz poszukamy najlepszych przykładów oddziaływania na konkurencyjność miast i państw w świecie zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności czyli VUCA.
Panel przeprowadzimy w nowatorskiej i dynamicznej formule, którego celem będzie zebranie od ekspertów kluczowych haseł, wydarzeń, działań, skojarzeń, trendów w trzech odsłonach, tj. wczoraj, dziś i jutro.  Na żywo będzie powstawała wizualna mapa myśli, podsumowująca za pomocą technik sketchnotingu i elementów facylitacji graficznej, najważniejsze stwierdzenia ze sceny.  W ten sposób powstanie grafika, która podsumuje przeszłość i wprowadzi nas w przyszłość.
Panel z udziałem:
Krzysztof Celuch, mówca, konsultant biznesowy, wykładowca akademicki i przedsiębiorca, w latach 2008 – 2017 kierownik sekcji Poland Convention Bureau POT
Paula Fanderowska, prezes zarządu, SKKP
Magdalena Piasecka, dyrektor ds. rozwoju, Regionalne Centrum Sportowe Sp. z o.o. w Lubinie, w latach 2008-2017 Prezes Zarządu Convention Bureau – Wrocław
Małgorzata Przygórska-Skowron, kierownik Kraków Convention Bureau, UM Kraków
Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej (tbc)
Michał Kalarus, redaktor naczelny, magazyn Think MICE
Aneta Książek, główny specjalista, Poland Convention Bureau POT
Za część artystyczną będzie odpowiadała Gosia Tchorzewska / GoTek Rysuje.
16:30 - 18:00
KOBIETY O ...  ZMIANACH, ZARZĄDZANIU I WELLBEINGU W ORGANIZACJI (SKKP)
Turystyka, w tym turystyka biznesowa jest uznawana za główny filar wzrostu gospodarczego w wielu krajach. Dzięki wyjątkowemu zasięgowi sektora przemysłu spotkań, dotykającemu niemal każdego członka społeczności pracującej, ma on moc napędzania ożywienia gospodarczego i przywracania społeczności międzynarodowej na właściwe tory. Sektor przemysłu spotkań jest inkluzywny, zatrudnia głównie kobiety i młodzież, rekrutuje pracowników z różnych kontynentów, z różnych kultur, posługujących się różnymi językami. Pandemia COVID-19 w sposób szczególny dotknęła wszystkich pracowników branży spotkań, ale kobiety odczuły jej wpływ najbardziej. Pierwsze doświadczyły redukcji zatrudnienia i obniżenia wynagrodzeń (i tak już niższych niż mężczyzn), znosiły uciążliwości pracy zdalnej, przejęły całkowicie odpowiedzialność za edukację swoich dzieci czy opiekę nad starszymi członkami swoich rodzin.  Dopiero co zaczęliśmy podnosić się po pandemii, i znowu jesteśmy świadkami niewyobrażalnej tragedii naszych sąsiadów z Ukrainy. Nasz kraj, my i nasi przyjaciele udzielają pomocy przybywającym do Polski uchodźczyniom i ich dzieciom. Jak odnaleźć się w tych niepewnych czasach ? Jak pomóc sobie i współpracownikom ? Jak stawiać czoło kryzysowi wywołanemu konfliktem zbrojnym za naszą wschodnią granicą ?  Kondycja przemysłu spotkań w głównej mierze zależy od dobrostanu kobiet – zapewnienia poczucia bezpieczeństwa i wzajemnego zaufania, zrównoważenia życia zawodowego i prywatnego. Zaproszone do udziału w sesji ekspertki będą dyskutować o roli kobiet w organizacji, o kulturze pracy, o wellbeingu i wreszcie o tym, jak wspierać się w tych trudnych czasach, które nastały.

Prezentacja wyników 3 edycji Konkursu SKKP " Przemysł spotkań na 5!" i wręczenie nagród laureatom - Paula Fanderowska, Prezes zarządu SKKP
Open Pitch: Znaczenie wystaw światowych dla kształtowania  soft power państw w nich uczestniczących - Karolina Andrzejczak, laureatka I nagrody
Open Pitch: Organizacja międzynarodowych zawodów jeździeckich w przestrzeni otwartej miasta na przykładzie miasta Poznania - Sara Maria Cierechowicz, laureatka II nagrody

2022 rokiem kobiet w turystyce – częściowe wyniki badań o roli kobiet w turystyce
Magdalena Dyderska, liderka w Dziale Marketingu CEE Hydropolis i MPWiK SA we Wrocławiu

Dobre praktyki budujące dobrostan w zespole
Ewa Stelmasiak, ekspertka ds. kultury dobrostanu, autorka książki pt. Lider dobrostanu. Jak tworzyć wspierającą kulturę pracy w hybrydowym świecie.
Rozmowę prowadzi Agnieszka Szymerowska, Prezes Convention Bureau Wrocław, członek zarządu SKKP

Siła kobiet, czyli dlaczego warto się rozwijać i awansować ? Dlaczego nie warto bać się zmian – czyli kto nie ryzykuje ten nie ma szans na sukces!
Dorota Wellman, Dziennikarka telewizyjna
Rozmowę prowadzi Anna Jędrocha, Prezes Symposium Cracoviense, wiceprezes zarządu SKKP
Partnerem jest firma Symposium Cracoviense

 
  • Sala 1

09:30 - 14:30
FUTURE FOR MICE, NOWE OTWARCIE – NOWE SZANSE (RPSiW)
FUTURE for MICE to dzień podsumowania problemów i trendów w „new normal” w szerokim ujęciu całego przemysłu spotkań i wydarzeń jako złożonego systemu naczyń powiązanych, zasilających od 3 dekad polską gospodarkę na poziomie 1,5-2 proc. PKB.
Szerokie ujęcie sektorowe wątków poszczególnych paneli tematycznych zapewnią przedstawiciele piętnastu organizacji branżowych, które w grudniu 2021 r., po ponad 20 miesiącach walki z efektami pandemii, przekształciły swoją działalność w formułę federacji, działając pod wspólnym szyldem Rady Przemysłu Spotkań
i Wydarzeń TUgether. Analizę aktualnej kondycji tej gałęzi gospodarki dopełnią głosy zaproszonych
na wydarzenie decydentów ze strony administracji rządowej, instytucji państwowych oraz organizacji pracodawców.
W ciągu jednego dnia postaramy się omówić perspektywy i kierunki rozwoju branży w kontekście powrotu
do aktywności sprzed COVID-19, priorytety, o które systemowo nasze branże muszą zawalczyć w krótkiej i długiej perspektywie odbudowy.
09:30 - 09:50
Rejestracja uczestników
09:50 - 10:00
Otwarcie
10:00 - 11:00
Jak i po co badać Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce? Czy warto znać jego wartość?
Łukasz Adamowicz – Prezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether,
Krzysztof Celuch, ekspert z zakresu psychologii biznesu/HR,
Teresa Buczak - ekspert w Departamencie Strategii i Rozwoju POT,
Kamil Sobolewski – Główny ekonomista Pracodawcy RP,
Elżbieta Lendo – Prezes Zarządu, Polskie Hotele Niezależne
11:00 - 12:00
Jak budować wizerunek Polski przez mega-eventy ? Wydarzenia jako element kreowania soft power.
Paula Fanderowska – Wiceprezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, Prezes prezes Stowarzyszenia Konferencje & Kongresy w Polsce (SKKP),
dr hab. Piotr Zmyślony, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu,
Mikołaj Ziółkowski – Wiceprezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, Prezes Stowarzyszenia Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych,
Marcin Herra – Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Rozwoju Infrastruktury Sportu i Rekreacji (IAKS POLSKA),
Rafał Szmytke - Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej
Tomasz Kobierski - Prezes Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego
12:00 - 12:20
Przerwa kawowa
12:20 - 13:20
TOP 10 wyzwań dla przemysłu spotkań i wydarzeń na czas odbudowy
Marcin Mączyński – Wiceprezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, Sekretarz Generalny
i Wiceprezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego,
dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek, ekonomistka, Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego,
Rafał Jańczuk, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Przewoźników Autokarowych,
Łukasz Klimczak, Wiceprezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, Członek Zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR,
Jacek Siębor, Członek Izby Gospodarczej Menedżerów Artystów Polskich,
13:20 - 14:20
Perspektywa spotkań biznesowych w kontekście wojny w Ukrainie
Magdalena Kondas, Redaktor Naczelna MeetingPlanner,
Wojciech Cłapiński Klub Agencji Eventowych SAR,
Tomasz Beliniak, Director of Engineering and Risk Management at IHG® Hotels & Resorts/ hotele konf.,
Olga Krzemińska-Zasadzka - Prezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel,
Andrzej Hulewicz – Członek Stowarzyszenia Branży Eventowej, Wiceprezes Mazurkas,
Agnieszka Nowińska - Prezes Polskiego Stowarzyszenia Tłumaczy Konferencyjnych
14:20 - 14:40
Podsumowanie i zakończenie - Marcin Mączyński, Wiceprezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, Sekretarz Generalny i Wiceprezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
14:40 - 15:30
Lunch
 
  •  

12:00-15:30
Spotkanie Miejskich i Regionalnych Convention Bureaux
Sala Konferencyjna POT/online (ul. Chałubińskiego 8, XIX p.)
(spotkanie zamknięte na zaproszenie)
Poland Convention Bureau działa w strukturach Polskiej Organizacji Turystycznej od 2002 roku i jest jednostką odpowiedzialną za promocję Polski jako atrakcyjnego regionu dla organizacji spotkań i wydarzeń biznesowych. To neutralny kontakt dla wszystkich poszukujących informacji dotyczących partnerów biznesowych i obiektów konferencyjnych.
Celem PCB jest budowanie wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego dla organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych. Jednocześnie w miastach i regionach funkcjonują lokalne biura marketingu miejsc (9 biur).
Doroczne spotkanie POT z miejskimi i regionalnymi biurami kongresów służy wymianie informacji nt. wspólnych projektów i kierunku działań służących promocji turystyki biznesowej w Polsce w 2022 roku, m.in.: Program Ambasadorów Kongresów Polskich, Raport Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce, programy rekomendacji i certyfikacji POT, 20 lat PCB POT, Kongres ICCA 2022, Destination Poland ICCA Fam trips, IMEX 2022.
Tegorocznym gościem specjalnym spotkania będzie Mariska Keteloo, założycielka Word of MICE, która niedawno znalazła się wśród 10 najbardziej wpływowych innowatorów spotkań w 2021 (Kongres Magazine). Mariska opowie o sile i potencjale influence marketingu B2B w czasie niepewności i kryzysu.
19:00
MP POWER AWARDS (MeetingPlanner.pl)
 
© 2021 Meetings Week Poland 2022
Kontakt: SKKP
ul. Piękna 24/26a, 00-549 Warszawa
tel  48 501 764 399
e-mail: biuro@skkp.org.pl
www.skkp.org.pl

 

  • Strona główna
  • Formularz rejestracji
  • Poprzednie edycje
  • Regulamin platformy
  • Polityka prywatności